Aivan pelkästään nalleissa en keräilyssäni pysy, vaan mukaan on tarttunut välillä muitakin pehmeitä kavereita, jotka ovat yhtä lailla jengiin kuuluvia.

1107463.jpg
Tämä hiukan surumielisen näköinen koira on nimeltään Hani. Meillä oli samanniminen koira, kun olin pieni, koira kuului isosiskolleni. Kuten myös tämä pehmokoira, jonka siskoni sai vähän sen jälkeen kun Hanista aika jätti. Ajan kuluessa minä sain Hanin leikkeihini, koira oli joskus myös unikaverini. Nykyisin Hani on siis (edelleen) minulla ja asustelee viisaana koiravanhuksena sängyn päällä. Sympaattinen koiraystäväni.

1107464.jpg
Hellyyttävä leijona lähti kanssani kotiin erään kevättalvisen ostosreissun päätteeksi. Kotimatkan ajan mietin jellonalleni nimeä, kunnes keksin: Ola Salo. Olan kaima on siis The Arkin keulahahmo ja solisti. The Ark kun sattuu olemaan minun suosikkibändejäni. Ja nyt minulla on oma Ola Salo.
Ola on hienosti sopeutunut muuhun jengiin, on jellonista kiltein eikä pelottele pienempiään.